2013. december 14., szombat

2. évad 6. rész [ befejezett rész]





Végig simogattam a combjain majd érzékien belemarkoltam a fenekébe,  majd rá feküdtem. Beletúrt a hajamba, s közelebb húzott magához. Elváltak ajkain és egymás szemét vizsgáltuk.

- Akarlak- mondta halkan édes ajkain, mire rögtök apró puszit leheltem arcára, így lefelé a nyakára is.

- Én is téged- szívtam a nyakába, mire ő halk nyögéseket adott ki.- De nem lehet- szálltam le róla.

- Miért?- nézett rám szomorúan.

- Mert most nagy soknak voltál kitéve, pihenned kell -simogattam a haját.- Remélem megérted.- mosolyodtam el.

- Persze- puszilt meg.- És te, jól vagy?

- Igen, mert itt vagy mellettem.- szorítottam magamhoz.- Elmeséled nekem, hogy mi történt pontosabban veled?

- Igen, de lehet, hogy lassan fog menni, ha nem baj.

- Nem siettetlek.

- Akkor, épp a levelet írtam neked, amikor valaki csengetett. Nem akartam ajtót nyitni, de azt hittem, hogy valami fontos, majd egy néger fickó és még két fehér ember valamit az orromhoz tettek, amitől elájultam, majd abban a kis szobában keltem fel.  Nem bántottak, nem is értek hozzám, de volt pár perverz szavuk hozzám, ami ijesztő volt. Hideg volt, nem volt fűtés, de élelmet mindig kaptam, reggel, délben és este. Utána jött Nick. és elmondta, hogy mennyire utál engem, mert én miattam te egy kis senki lettél.

- Ne is foglalkozz vele, az a lényeg, hogy most itt vagy!- öleltem egyre jobban magamhoz.

- Szeretném ezt az egészet elfelejteni.

- Rendben.- csókoltam meg- Inkább aludjunk, mert hosszú napunk volt.




Elizabeth Diamond szemszöge


Este nagyon jól aludtam, kezemet oldalra tettem, hogy megöleljem szerelmemet, de már nem volt ott. Felültem, hogy megnézzem tényleg nincs e ott, nem tévedtem. Felvettem a papucsomat, majd a konyhába mentem, ahol csak Austint találtam.

- Jó reggelt.- mondtam kómásan.

- Neked is- mosolygott rám- Kávét?

- Nem, nem kávézom, de tejeskávét iszok.- Körbenéztem, de Justin sehol nem találtam.- Hol van Justin?

- Elment a boltba, de mindjárt jön- tette elém a bögrét.

- Köszönöm.- küldtem felé egy halvány mosolyt.

- Jól van, most megyek dolgozni. Jó légy pici lány- borzolta fel a hajamat.

- Ha, el tudom képelni, hogy milyen munkád van. Szia nagy fiú- kuncogtam fel, mire ő egy vicsort küldött és elment.



Már elmúlt négy óra is, de Justin sehol. Egész nap egyedül voltam. Összepakoltam, főztem is és ki is takarítottam. Kinéztem az ablakon, s már sötétbe borult az ég, Igen, december van, aminek hála hamar sötétedig. kicsit aggódom Justin miatt, hogy hol van már.  Inkább arra a döntésre jutottam, hogy lefekszek, hátha itthon lesz Justin mire felkelek.


Justin szemszöge

Reggeltől délután 3-ig melóztam, de Elinek nem kell tudnia, hogy megint a drogokban dolgozok, mert ő úgy tudja, hogy befejeztem, de közel se. Amikor hazaértem a szerelmem aludt, ezért arra az elhatározásra jutotta,, hogy rendelek kaját és csinálok neki egy meglepetést, ezzel azt hiszi, hogy egész nap ezen dolgoztam.


Elizabeth Diamond szemszöge

Halk férfi hangra keltem fel, még aludni akartam ezért nyöszörögtem egyet majd a hasamra fordultam és tovább akartam aludni, de az az édes hang egyre hangosabb lett, majd végül egy nehéz test rám nehezedik és a fülembe halom a tökéletes éneket.

Love me, love me
( szeress)
Kiss me, kiss me
(csókolj meg)

- Justin?- nyöszörögtem a nevét.

- Igen, szerelmem?- kuncogott, majd a  fülembe harapott.

- Merre voltál?- dörzsöltem meg a szememet.

- Nézz szét, és megtudod.- nézet rám édesen azokkal a barna szemeivel.

Az ágyon és a földön végig rózsaszirmok voltak, gyertyából egy szívecske alak volt kitéve, s mindenhol piros gyertyácskák. A földön rózsaszín az ágyon pedig piros szirmok voltak.

- Ezt nekem csináltad?- néztem rá.

- Nem, hanem a falnak- forgatta meg a szemeit- Szerinted,- nevetett fel.

- Ez nagyon édes- adtam neki puszit.

- Lent is így néz ki, csak ott még meg is van terítve.

- Tudod, én nem vagyok éhes.

- Én se, de azért enni kéne, egész nap neked ezen dolgoztam.

- Inkább én téged eszlek meg!- húztam magamhoz, majd megcsókoltam.

Ajkain forrtak a melegségtől, Justin lassan átdugta nyelvét az enyémbe, majd vad táncba kezdtek. kezeit lassan csúsztatta a combomon, majd belemarkolt, fordítottam a helyzetünkön, s én kerültem felülre. Csípőmet hullámoztatni kezdtem, ezzel egy kicsit felhergelve a pici Justinját. Halk nyögéseket adott ki, közben a fenekemet markolászta. Lassan letértem a nyakára, majd beleharaptam a bőrébe, ami kicsit keserű volt a parfüm miatt, de én így is beleharaptam, s szívni kezdtem.

- Nagyon fel vagy pörögve- mondta halkan Justin

- 2 évig várnom kellett- csókoltam meg.

   Majd ő  irányított, én kerültem alulra, s csókolgatni kezdte a nyakamat, majd lassan levette a felsőmet is. Végig nézet a testemen s a hasamat is végig csókolgatta. Végül mélyen a szemembe nézett, mire én bólintottam, ezzel jelezve, hogy én is szeretem őt. Lehúztam róla a fekete felsőjét, s végig simogattam az izmain, most még keményebbek, mint eddig voltak. Megfordítottam, s én kerültem felülre. Összes tetkóját végig pusziltam, ami a felső testén volt található, majd ő lehúzta rólam a nadrágot, amit gondosan el is dobott. Beletúrtam a hajába, majd megcsókoltam édes ajkait.
  Fordított helyzetünkön, s ő került felülre.Végig simogatta az egész testemet, míg én a nadrágjával babráltam, amit sikeresen le is tudtam venni, s a földre dobtam, majd ő kikapcsolta a melltartómat, amin el is pirultam, ő csak nevetett rajtam, majd megcsókolt. Ez a csók sokáig tartott, mert ez a szerelmes csókunk volt.
  Semmi ruha nem volt rajtunk, egymáson voltunk meztelenül, most leszek vele másodjára, szívem majdnem kiesik a helyéről. Justin testét szorosan magamhoz öleltem, hogy így takarjam a testemet.

- Mintha az első alkalom lenne, ne takard magad velem.- kuncogott a fülembe.- Nem tudom, hogy ki kívánt annyira.- Mire elvörösödtem, s már a nyakába bújtam.- Kezdhetem?- nézett mélyen a szemembe, mire én egy apró biccentéssel jeleztem, hogy igen.

Justin lassan kezdet belém hatolni, ami annyira fájt, mint az első alkalommal, felszisszentem, ajkamba haraptam és szememet becsukva tűrtem a fájdalmat, mert tudtam, hogy percekkel később jobb lesz az érzés, de ez a fájdalom örökkévalóságig tartót. Addig is justin próbált minél lassabban mozogni, de sajnos ezzel se tudta enyhíteni a fájdalmat.
 Lassan a fájdalom kezdet enyhülni, majd a jóleső érzés került a testembe, justin hátát karmolásztam az érzéstől, közben kiengedtem halk nyögéseimet, Justin észrevette, hogy már nem fáj, hanem élvezem, ezért gyorsított a tempón, s már teljesen bennem volt. Nyögésem és Justin lihegése töltötte be a csöndes szobát, testünk csak lángban égett a szerelmünktől. Justin, már gyorsan mozgott, míg én aprókat haraptam a nyakába, közben a hátát annyira karmoltam, mintha az életemet mentené, de szerelmem se tétlenkedett, mert a nyakamat csókolgatta, harapta, majd szép lassan együtt mentünk el a gyönyörig.
 Justin még egy kicsit bennem volt, majd szép lassan mellém feküdt.

- Most sem okoztál csalódást.- kuncogtam fel.

- Hát, ebben mindig is jó voltam.- nevetve nézett rám, mire én csak mosolyogtam.

- De most is nagyon fájt, mint elsőnek.- haraptam alsó ajkamba.

- Mert szűk vagy.- simogatta a hajamat, majd egy puszit adott a számra.- De majd én tágítok rajtad.- harapott az ajkamba, majd érzelmes csókot váltottunk.- Mi lenne, ha...- húzta fel a szemöldökét.

- Ha?- kérdeztem mosolyogva.

- Ha együtt zuhanyoznák.- perverz mosoly jelent meg az arcán.

- Justin!- takartam el arcom, kezeimmel, mert éreztem, ahogy már vörösben áll a fejem.

- Naa, ebben nincs semmi,- szedte le kezemet az arcomról.

- De van, mert.. Mert van- mondtam kínosan nevetve.

- Nem értem miért, hisz épp az előbb szeretkeztünk, meztelenül.- mondta úgy, mintha nem is tudtam volna róla.- Szóval, nincs benne semmi.

- Jól van!- forgattam meg a szemeim.

Justin felvett egy gatyát, míg én magam köré tekertem a plédet, ami eddig az ágyon fedte meztelen testemet, majd szerelmem megfogta a kezem és elindultunk a fürdőbe. A fiú levette az alsóját, majd megengedte a vizet, épp fordulni készültem, mire megéreztem vizes kezeit a derekamon.

- Na, gyere már!- kezdett húzni a zuhanyzó alá.

- Justin, nekem nem meg.- próbáltam távolodni tőle, de ő erősebben fogott.

- Hé, nyugalom. Eddig se volt baj, most sem lesz. Ne legyél ennyire zavarban előttem, hisz most feküdtünk le másodjára, ez többször is megtörténik, szóval.- kezdte lehúzni a takarót, ami eddig fedte meztelen testem.

Nem ellenkeztem, mire Justin is észrevette, majd szembefordított magával és megcsókolt, végül elváltunk egymástól,s szerelmem lassan levette rólam a fehér puha takarót, kezemet megfogva vezetett be a zuhanyzóba, mindvégig a szemembe nézett, ami jól esett, mert tiszteletben tartotta, hogy még egy kicsit félek megmutatni a fedetlen testem. Megfogta a tusfürdőt, amit a kezébe nyomott, majd elosztatta testemen, mire én ajkamba harapva élveztem, de az élvezetet a csikizés váltotta fel, hisz a derekamhoz ért, nevetve fogtam meg Justin kezét, ő ezt élvezte és csikizni kezdet a zuhany alatt, percekig elvoltunk, majd én is megismételtem cselekedetét, felső testén végig kentem a tusfürdőt, amit ő mosolyogva élvezett, majd megfogta a kezem, közel húzott magához és megcsókolt.



- Na, élvezted?- ölelt meg.

- Igen?- szorítottam jobban magamhoz.

- Hm, kérdezed? Mert szerintem nagyon is élvezted.- kuncogott fel.

- Tényleg élveztem.- haraptam ajkaiba, majd elváltunk egymástól.- Tudod, örülök, hogy átiratkoztam abba a suliba, boldog vagyok, hogy nekem jöttél, majd elküldtünk egymást melegebb helyre, mert ha akkor az abban a pillanatban nem történik meg, akkor én nem kerülök fel a listádra, ami azt jelenti, hogy akkor nem lennék itt veled.

- Ha nem húznak fel, akkor nem lettem volna olyan köcsög veled.- mosolyodott el, mire én is egy halvány mosolyt küldtem felé.

- Tudod, azért egy kicsit hiányzik a suli.- néztem le.

- Nekem is. Jó volt hülyülni a haverokkal, kirándulásra menni, meg ilyenek.- nevetett fel.- De vissza tudunk menni, ha akarod.

- Tényleg?- csillantak fel szemeim.

- Igen, mivel te magántanuló vagy, én is az vagyok, szóval mehetünk.

- De félév előtt nem fognak átvenni.

- Titkárságon dolgozik az egyik haveromnak az anyja, aki jóba van az igazgatóval, szóval elintézhetem, hogy holnap ott kezdjünk.- mosolyodott el féloldalasan.

- De a papírokat meg ilyenek, hogy intézed el?- kérdeztem csodálkozva.

- Már megtettem, tudtam, hogy hiányzik a suli.- kuncogott fel.

- Köszönöm szépen!- öleltem magamhoz szorosan, majd megcsókoltuk egymást.- Figyelj, most hazamegyek és elmondom anyunak, örülni fog, hogy újra suliba járok.

- Huh, még aztán jól felpörgött a kisasszony.- nevetett fel.- Akkor elviszlek, úgyis utána dolgozni megyek.




Lassan nyitottam ki az ajtót, rég jártam itt is, nem tudom, hogy anyu mit fog nekem szólni. Beléptem az ajtón, majd megcsapott a kellemes meleg otthona, csörömpölést hallottam a konyhából, így persze útam arra vezetett, drága anyukámat találtam ott.

- Szia anya- mosolyodtam el.

- Kincsem!- ölelt át anyukám, majd jól megszorongatott.

- Semmit nem változtál, milyen rég láttalak!- lettek könnyesek a szemei, majd megint megölelt.

- Te se változtál semmit.- kuncogtam fel.

- Mindjárt kész lesz a vacsora, ügye velem eszel?- kérdezte reménykedve.

- Persze, hogy veled.- öleltem meg.

- Mi járatban vagy erre?- ültünk le.

- Tudod, újra iskolába fogok járni. Úgyis van még 2 évem, szóval úgy döntöttem, hogy azt a 2 évet a sulina töltöm le.

- Tényleg? Na, ennek nagyon is örülök, és hogy hogy erre a döntésre jutottál?

- Tudod, alig volt időm valamire, suli könnyebb, mintha otthon tanulok.- ittam bele a teámba, amit anya időközben elkészített.

- Jobban is jársz, legalább ott vannak a kedves barátaid.

- Igen, igazad van. És veled mizu?- kérdeztem kedvesen.

- Tegnap telefonon beszéltem bátyáddal, nagyon jól éri magát New York-ban, szeret ott lakni.- mosolyodott el.

- Igen, én is beszéltem vele, legalább bejött neki az élet.- kuncogtam fel.- És, van már valami pasi a kilátásban?- húzogattam a szemöldökömet.

- Tudod, újra együtt vagyunk Adammel.- harapott ajkaiba anya.

- Tényleg? De jó!- öleltem meg.


Justin Bieber szemszöge

Úgy döntöttem, hogy Austinnak adom a vezetőségem felét, mert benne teljesen megbízok, hisz ő segített Elinek, míg én távol voltam tőle, ezért a nagyobb dolgokat neki adom, úgy is imádja az ilyen dolgokat, most felé tartok, hogy elmondjam neki, hogy mit terveztem.

- Szia Justin!- örült meg barátom.- Mi járatban?- engedett be.

- Tudod, arra gondoltam, hogy átadom neked a vezetőséget.

- Tényleg?- örült meg az arca.

- Eddig úgy volt, hogy csak a felét, de én már Eli miatt nem akarok ebben élni, szóval a tied. A srácoknak már elmondtam, ők is örültek neked, szóval sok sikert, ha bármiben van kérdésed, segítek!- mosolyodtam el.

- Miért döntöttél így, mert nem csak Eli lehet az oka.

- Nagy részben inkább ő, de így szeretném megköszönni, hogy vigyázzál a szerelmemre, míg én bent voltam.

- Oh, hisz azt azért tettem, mert olyan, mintha a bátyám lennél, de nagyon szépen köszönöm, ez volt minden vágyam, hogy én legyek a maffia vezetője.- ölelt meg.

- Örülök neki, hogy beteljesült a vágyad.- öleltem vissza.- Akkor én most megyek is, mert a szerelmem küldött nekem sms-t, hogy vacsorázzak vele és az anyukájával, szóval én lépek. Sok sikert a jövőben, én meg itt leszek, bármiben segítek, ha kell akkor kisebb dolgokat is elintézek, csak szólj.- kacsintottam rá.

- Jól van haver, nagyon vigyázz a lányra, jó szórakozást.

- Szia Austin.- léptem ki a házból, majd sebesen a kocsim felé indultam.



Betértem egy boltba, hogy szerelmemnek vegyek egy csokoládét, anyukájának pedig egy virágcsokrot, amint ezt megtettem egyből indultam a helyszínre. Megnyomtam a csengőt, majd Eli anyukája ki is nyitotta az ajtót.

- Szia Justin!- ölelt meg, amit én is viszonoztam, majd beengedett.

- Csókolom, ezt a virágot önnek hoztam.- nyújtottam át kedvesen, mire ő megköszönve elfogadta, majd elment a konyhába, hogy vázába tegye.- Ezt, vettem elő a csokit, pedig az édesemnek vettem.- csókoltam meg.

- De aranyos vagy!- ölelt szorosan magához.

- Van egy jó hírem.- kezdtem egyből.- Átadtam a vezetőséget Austinnak, szóval már nem vagyok semmi maffia vezető.

- Tényleg? Úristen, hisz ez csodás!- megölelt, majd megcsókolt.

- Tudod, majd pár év múlva megfogom kérni a kezed, gyerekeket akarok tőled, mert teljes szívemből szeretlek!- mondtam el romantikus érzéseimet.

- Én is ennyire szeretlek téged!- mondtam, majd megcsókoltuk egymást, közben Justin felhúzta a gyűrűj az ujjamra.

-Szeretlek!- mondtuk ki egyszerre.



Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a komikat, aranyosak vagytok! Hát, ez az utolsó rész, nem így terveztem, de így jött ki a lépés, mert úgy érzem, hogy már túl "öregek", hisz már nem tizenévesek, úgy éreztem, hogy itt be kell fejeznem a blogot, szerintem nagyon szép dolgokon mentünk keresztül az olvasóimmal, amit nagyon szépen köszönök nektek! Édesek vagytok! Remélem tetszett nektek az utolsó részt! Hálás vagyok, hogy mellettem voltatok, köszönöm szépen! Puszi nektek! :*
De az írást nem hagyom abba, mert egy új blogot nyitottam-->

10 megjegyzés:

  1. Szia:))
    Sajnalom, hogy ez az utolso resz:cc De vegulis, egyszer mindennek vege van:))
    Esetleg tervezel epilogust?:oo
    Imadtam ezt a tortenett:)) Az egesz olyan...aranyos:33 Amiken keresztul mentek; hogy egyut lehessenek es megmenthessek a szerelmuket,...szoval az anyira aranyos volt. Ugy orulok nekik:)) Meg a vegen ez a szerelmi vallomas...eszmeletlen edes volt:33 Csak azt nem ertettem; hogy azt mondta; hogy 'par ev mulva megkerem a kezed' akkor mert ott kerte meg? o.o Ez nem volt szamomra logikus...De egyebkent tok cuki volt; hogy felhuzta a gyurut az ujjara:))
    Vegul pedig:
    A tobbi blogod is olvasnifogom:)) Mindenkep:DD Olyan jol irsz, hogy ezt...ezt egyszeruen nem lehet megunni....olyan mint a drog:DD Fuggoseget okoz:DD
    Ennyi lettem volna...Orulok, hogy az olvasod lehettem (ha csak a vegere is). Pusszi<3
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos minden véget ér egyszer, de még van 3 blog, amit olvashatsz tőlem, ha szeretnéd. :) Örülök neki, hogy tetszett neked az egész történet. :) és köszönöm, hogy eddig velem tartottál. :) Nem kérte meg a kezét, hanem felhúzta rá a gyűrűt, hogy addig is viseljen tőle valamit, ha érted, hogy értem. :D Igen, tervezek Epilógust, amit igyekszek minél hamarabb megírni. :3 Nagyon aranyos vagy, igazán kedves, édes olvasóm voltál, örülök neki, hogy ilyen olvasómba van részem! :) És remélni tudom, hogy tényleg velem tartasz továbbra is! :) Én is köszönöm. Puszi<3 xx

      Törlés
  2. szia!
    bocsi h ide írok de hol tudom elovaqsni az első évadot mert a linknek vmi baja van?nagyon érdekelne a sztorid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a link a hibas, hanem a neon. Ha gondolod e-mailben elkuldhetem.

      Törlés
    2. Azt nagyon megköszönném neked és elnézést h csak most írtam vissza csak nem voltam gép közelbe!:)

      Törlés
  3. Szia tudom,hogy elkéstem és feleslegesen írok de azért remélem elolvasod. Fantasztikus lett a blogot egy nap alatt elolvastam mert nem tudtam abbahagyni olvasok vagy 30-40 blogot de ez az egyik kedvencem lett:-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia... már régóta elakartam olvasni az 1.évadot de nem adja be... eltudnád nekem küldeni?😁

    VálaszTörlés